lze použít pro opravy a výměnu zlomených nebo opotřebovaných rozpěrných šroubů kolena sacího a výfukového potrubí
šrouby a matice prochází po dobu životnosti motoru tisíci tepelnými cykly a rozpěrné šrouby se v důsledku neustálého rozpínání a smršťování hlavy, kolena a samotných šroubů mohou při zahřívání a následném ochlazování motoru vylomit
vhodné pro Alfa Romeo, BMW, Chrysler, Citroën, Fiat, Ford, Mazda, Nissan, Peugeot, Porsche, Honda, Vauxhall, Opel, Saab, Renault, Volvo, VAG
obsahuje rozpěrné šrouby M8 a M10 v běžných délkách
Obsah balení:
5 rozpěrných šroubů M10 × 1,5 / délka: 38 mm / délka závitu (A): 10 mm / délka závitu (B): 20 mm
5 rozpěrných šroubů M10 × 1,5 / délka: 40 mm / délka závitu (A): 11 mm / délka závitu (B): 20 mm
5 rozpěrných šroubů M10 × 1,5 / délka: 54 mm / délka závitu (A): 11 mm / délka závitu (B): 32 mm
5 rozpěrných šroubů M8 × 1,25 / délka: 35 mm / délka závitu (A): 9 mm / délka závitu (B): 21 mm
5 rozpěrných šroubů M8 × 1,25 / délka: 35 mm / délka závitu (A): 9 mm / délka závitu (B): 15 mm
5 rozpěrných šroubů M8 × 1,25 / délka: 37 mm / délka závitu (A): 10 mm / délka závitu (B): 20 mm
5 rozpěrných šroubů M8 × 1,25 / délka: 41 mm / délka závitu (A): 16 mm / délka závitu (B): 16 mm
5 rozpěrných šroubů M8 × 1,25 / délka: 42 mm / délka závitu (A): 11 mm / délka závitu (B): 22 mm
5 rozpěrných šroubů M8 × 1,25 / délka: 43 mm / délka závitu (A): 17 mm / délka závitu (B): 17 mm
5 rozpěrných šroubů M8 × 1,25 / délka: 45 mm / délka závitu (A): 10 mm / délka závitu (B): 25 mm
5 rozpěrných šroubů M8 × 1,25 / délka: 47 mm / délka závitu (A): 15 mm / délka závitu (B): 24 mm
5 rozpěrných šroubů M8 × 1,25 / délka: 47 mm / délka závitu (A): 10 mm / délka závitu (B): 25 mm
10 ocelových matic, poměděné M8 / 13 mm šestihran
10 ocelových matic, poměděné M10 / 14 mm šestihran
10 mosazných matic M8 / 13 mm šestihran
10 mosazných matic M10 / 17 mm šestihran
pevnost rozpěrných šroubů v tahu: 4.8
materiál rozpěrných šroubů: nástrojová ocel (Q235)